Returnare Produse
Conform legilor în vigoare, renunțarea la produsele cumpărate se poate face fără invocarea vreunui motiv, conform Ordonanței de Urgentă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii (reglementează informațiile ce trebuie oferite consumatorilor în stadiul precontractual) și Legea nr 365/2002 privind comerțul electronic republicată în temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea și completarea Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic.
IMPORTANT: conform Art. 16 din OUG 34/2014, fac excepție de la dreptul de retragere produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății. Acestea nu se returnează!
Noi dorim sa va multumim în procent de 100%. Știm că acest țel e greu de atins și vor exista clienți care vor dori să restituie produsele cumpărate de la noi. Înțelegem acest lucru și dorim să venim în ajutorul acelora dintre dumneavoastră care dintr-un motiv sau altul doresc să returneze produsele. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat. Condițiile în care le puteți returna sunt:
1. Produse defecte sau care prezinta deteriorări în momentul primirii/recepției: Vă rugam să efectuați verificarea calității produselor imediat ce ați primit și achitat coletul. Facem tot posibilul că produsele să fie livrate fără defecte. Dar în cazul în care primiti un produs defect tot ce aveți de făcut este să ne contactati la numărul de telefon, și vom aranja că produsul să fie înlocuit.
2. Produse livrate greșit: Vă rugam să efectuați verificarea/numărarea produselor imediat ce ați primit și achitat coletul. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugam să semnalați telefonic acest lucru în momentul primirii coletului, cu agentul curier martor, pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. În procedura de returnare va urma contactarea telefonică a unui reprezentant cu detalierea celor întâmplate.
Anuntarea unui retur se face telefonic dupa maxim 12 ore de la primirea produsului
Costurile de transport ale produsului returnat sunt suportate de către client.
Observații generale
Vă recomandam să utilizați serviciile de curierat, care permit urmărirea coletului. Nu suntem răspunzători pentru coletele pierdute pe drumul către noi. În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la produsele defecte în perioada de garanție, acestea trebuie returnate în starea în care au fost primite, cu toate etichetele la locul lor și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Înlocuirea produselor
Un produs deja achiziționat se poate schimba doar cu unul de mărime diferită! Vă rugam să ne adresați o înștiințare în care să menționați ce produs intenționați să returnați, data la care v-a fost livrat și noua mărime dorită. Înștiințarea va fi specificată telefonic. Un produs se schimbă o singură dată. Din motive de igienă, produsele purtate sau/și spălate nu vor fi returnate.
Returnarea banilor în cazul unui retur se vă face în aproximativ 10 zile lucrătoare, direct în contul dumneavoastră bancar. În momentul în care solicitați un retur sunteți obligați să oferiți datele dumneavoastră bancare pentru a se putea efectua transferul.
IMPORTANT
Retururile făcute fără înștiințarea prealabilă și care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate în considerare. Returnarea produselor trebuie făcută cu respectarea condițiilor de mai sus și folosind serviciul de curierat rapid.
Condiții speciale: În durata de livrare, pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voință noastră sau a societății de curierat cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere.
În toate aceste cazuri, un reprezentant de vânzări, vă va informa și vă va comunica o nouă dată privind efectuarea livrării.
Prin plasarea comenzii pe site, vă asumați luarea la cunoștință și acceptarea condițiilor mai sus prezentate.